افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق

به گزارش خبرگزاری EDHA از قزوین؛ در مراسمی با حضور کمال مسلم وزیر صنعت و تجارت اقلیم، شیخ مصطفی عبدالرحمن رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم، مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین، رییس اتاق سلیمانیه، رییس اتحادیه صادرکنندگان اربیل، برادران معاون وزیر صمت، باقری نایب رئیس اتاق ایران، اسکندری معاون سرکنسول ایران در اربیل، پازوکی عضوهیات رئیسه اتاق قزوین، سمیعی رایزن اقتصادی کنسولگری ایران، مهاجر خزانه دار اتاق ایران، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، اله وردی ها و جباری از اعضای هیات نمایندگان اتاق قزوین، عمیدی رییس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در ایران و تعدادی از صنعتگران و صادرکنندگان اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین در اربیل افتتاح شد.

در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان با ۳۰۰ قلم محصولات مختلف در بیش از ۴۵ غرفه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است‌.

افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق

افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق

این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اربیل دایر می باشد و مردم اقلیم کردستان و شهر اربیل می توانند از 10 صبح تا 7 بعدازظهر از آن دیدن کنند.

بعد از مراسم افتتاح وزیر صنعت و تجارت اقلیم کردستان عراق و رئیس اتحادیه صادرکنندگان اربیل از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق"، کلیک کنید.