افتتاح یک هزار و ۳۶۸ طرح شهری و روستایی در هفته دولت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

افتتاح یک هزار و ۳۶۸ طرح شهری و روستایی در هفته دولت - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، تراب محمدی افزود: تعداد هزار و ۱۷۹ طرح در بخش دولتی (عمرانی) و ۱۸۹ طرح نیز در بخش عمومی و خصوصی (اقتصادی و سرمایه گذاری) در استان به بهره برداری می‌رسد که چند طرح در ۲ روز گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی نزدیک به ۱۴۵ هزار میلیارد ریال و در بخش عمرانی نیز حدود ۱۸۷ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از این تعداد طرح در آذربایجان شرقی برای ۱۲ هزار و ۶۷۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند که پنج هزار و ۵۲۴ نفر اشتغالزایی در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و هفت هزار و ۱۴۶ نفر اشتغالزایی در بخش عمرانی است.

محمدی گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاح شده، ۷۷۶ پروژه در روستا و ۵۹۲ مورد نیز در شهر و مناطق بین شهری است.

وی، افتتاح واحدهای مسکونی روستایی و شهری، کانال اصلی شبکه پایاب سد خداآفرین، اخذ پروانه بهره برداری برای ساخت و توسعه ۱۰۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان، احداث و توسعه ۳۸ واحد تولیدی و صنعتی و اجرای ۱۴۹ پروژه عمران شهری توسط شهرداری‌های استان از جمله پروژه‌های مهم افتتاحی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان شرقی است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵۰ کلاس درس در ۳۱ نقطه شهری و روستایی، ۳۷ واحد تولیدی کشاورزی، سالن ورزشی سه هزار نفری رسالت تبریز، سد گردیان و خط انتقال پساب تصفیه شده خروجی تصفیه خانه مرکزی شهر تبریز به پتروشیمی شهر، نیز به بهره برداری می‌رسد.

دوم تا نهم شهریور به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نام گذاری شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح یک هزار و ۳۶۸ طرح شهری و روستایی در هفته دولت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح یک هزار و ۳۶۸ طرح شهری و روستایی در هفته دولت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.