افتتاح ۸ پروژه راهسازی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

افتتاح ۸ پروژه راهسازی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری EDHA استان چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: یکی از وظایف اصلی راه و شهرسازی، ساخت و توسعه راه های مواصلاتی است؛ این اداره در نظر دارد با توجه به تکمیل هشت پروژه راهسازی در استان، این پل ها و قطعات آماده شده از جاده های اصلی را جهت بهره‌برداری در اختیار مردم شریف استان قرار دهد.

باقری ادامه داد: تقاطع “غیر همسطح” سه راهی هفشجان و سامان، یک کیلومتر محور قراقوش_ گرمدره، ۳/۵ کیلومتر از محور شمس آباد_ شلمزار، سه کیلومتر از محور فرخشهر_ دستگرد، شش کیلومتر از محور بن_داران، هفت کیلومتر از محور کیان – طاقانک و احداث باند دوم محور سه راهی گوشکی – قرح به طول سه کیلومتر، جزو پروژه هایی هستند که در استان چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید. البته ممکن است؛ پل های روگذر هفشجان و سامان، با چند روز تاخیر و انشاالله تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: همچنین در حوزه راه، دو پروژه حفاری تونل پنجم گورمیزه به طول ۷۰۰ متر، میدان ورودی خراجی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ۸ پروژه راهسازی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ۸ پروژه راهسازی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت"، کلیک کنید.