افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در مسیر مشهد

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در مسیر مشهد

EDHA:

درویش امانی در تجمع زائران رضوی زیارت در مشهد توضیح داد: کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل از اتوبوس های شرکت های حمل و نقل نیز با مصوبه شورای تامین استان خراسان رضوی باعث کاهش پنج درصدی شده است انگیزه زیاد رانندگان خودرو در این ایام برای خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در مشهد حضور داشته باشند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر همکاری و همراهی همه استان های کشور در ارائه بهترین خدمات به زائران دهه آخر صفر مشهد تاکید کرد و افزود: برای حمل و نقل به کشتی نیاز است. سفر از 13 تا 16 شهریور و از سه شنبه تا جمعه ارائه می شود و ممکن است این خدمات بر اساس ارزیابی و تحلیل کارشناسی مدیریت تا روز شنبه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در بحث دهه پایانی صفر 12 استان بیشترین تردد زائران به مشهد مقدس را دارند و سه استان تهران، قم و اصفهان نیز بیشترین تردد زائران در دهه پایانی صفر و دارای ویژه هستند. اقدامات باید ناوگان حمل و نقل جاده ای خود را در نظر بگیرند

امانی ادامه داد: امسال 2400 سرویس اتوبوسرانی برای ورود زائران نقطه صفری در نظر گرفته شده است

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌گوید: برخی از این مسافران از طریق پیش‌فروش بلیت خریداری کرده‌اند و برخی نیز بدون قید و شرط به پایانه می‌روند و انتظار دارند همین خدمات را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون چهار هزار میلیارد تن اسناد و اخطارهای اعتباری برای اجرای پروژه ها در این موسسه وجود دارد، گفت: متاسفانه با کمبود وام، تخصیص وام از سوی سازمان و مدیریت مواجه هستیم اجرا می شود. اولویت ها.”

امانی تصریح کرد: اگر امروز در این نمایندگی با کسری بودجه مواجه هستیم، اجرای عملیات زیربنایی برای خرید و آماده سازی ماشین آلات راهداری، به روز رسانی ماشین آلات قدیمی و ساماندهی ساختمان های اداری است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می گوید: رانندگان سربازان گمنام اقتصادی کشور هستند و همواره در ایام خاص مانند نوروز، اربعین و دهه آخر صفر وظیفه جابه جایی مسافران را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید بحث معیشتی و اقتصادی راهداران را در دو حوزه بار و مسافر پیگیری کنیم، گفت: با تایید می توانیم مجوز بگیریم. برای واردات ناوگان اتوبوسرانی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در مسیر مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در مسیر مشهد"، کلیک کنید.