الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری، ایثار، خلّاقیت در دانشجویان

الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر(ع) باشد لزوم تقویت روحیه فداکاری، ایثار، خلّاقیت در دانشجویان

دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی اکبر(ع) با تأکید بر اینکه الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر(ع) باشد، بر ضرورت تقویت روحیه فداکاری، ایثار، خلّاقیت در دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA، دومین نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر در موضوعات فرهنگی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌خوانی حضرت علی اکبر علیه‌السلام با حضور معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر تخصصی جشنواره در محل معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی برگزار شد.

دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی اکبر(ع) در این نشست اظهار کرد: به‌منظور شناسایی، معرفی الگو‌ها با هدف زمینه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیه فداکاری و ایثار، خلّاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جشنواره بین‌المللی حضرت علی اکبر(ع) در دو بخش شعر و مدیحه‌خوانی بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

غلامعلی مدیح، حضرت علی اکبر (ع) را شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم در اخلاق، سخن گفتن و قیافه ظاهری برشمرد و متذکر شد: تأسی به ایشان در تقویت ایمان، روحیه خودباوری و در ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و الگوسازی برای نسل جوان مفید است.

نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، محتوای جشنواره و طراحی پوستر و تبلیغات از دیگر مواردی بود که در این نشست با حسین دشتی معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بحث و تبادل‌نظر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری، ایثار، خلّاقیت در دانشجویان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری، ایثار، خلّاقیت در دانشجویان"، کلیک کنید.