امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است 

امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است 

EDHA/خوزستان رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فرجه گفت: این امکانات برای حضور افراد مجرب به حج و تعدیل فراهم شده است و باعث تاخیر در وقت سایر زائران نمی شود.

سردار محمدعلی نوری نژاد امروز (3 مرداد) در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار داشت: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف پیش بینی شده برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) است. انجام داده است تا امنیت کامل آنها تضمین شود.

به گزارش EDHA، وی افزود: یک قسمت آن تامین امنیت کارهای پیشگیرانه در مسیر، استراحتگاه ها، پایانه ها و… و بخشی دیگر جلوگیری از افرادی است که قصد سرقت دارند.

رئیس قرارگاه پیشگیری از سرقت فرجا گفت: به همین دلیل اقداماتی برای شناسایی این افراد توسط ماموران پلیس انجام شده است. سوابق و مکان آنها مشخص است و هنگام سفر به هر نقطه قابل کنترل است.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: امکان رفتن به حج برای افراد مجرب وجود دارد و با توجه به اینکه سیستم و نهادها به خوبی تعریف شده اند، در زمان سایر زائران تاخیری وجود نخواهد داشت و باید همه چیز با دقت انجام شود رفت و آمد آن برای دیگر زائران مانعی ندارد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است "، کلیک کنید.