امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه است

امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از توقف نسل کشی و جنایات صهیونیست ها علیه غزه استقبال می کنیم و از همان ابتدای حملات رژیم اسراییل علیه غزه و کرانه باختری به صراحت اعلام کردیم که جنگ راه حل نیست.

به گزارش EDHA حسین امیرعبداللهیان در  مصاحبه با شبکه 4 انگلیس در جریان سفر به ژنو برای شرکت در پنجاه و پنجمین نشست  شورای حقوق بشر سازمان ملل با بیان مطلب فوق گفت: ما بارها تاکید کرده ایم که باید هرچه زودتر جنگ و کشتار مردم فلسطین متوقف شود و محاصره انسانی علیه مردم غزه از میان برداشته شود.

 وی  ادامه داد: من دو هفته پیش با رهبران حماس و برخی از گروه های مقاومت فلسطینی در منطقه ملاقات داشتم آنها ایده های بسیار مترقی مطرح کردند که هم تضمین کننده حقوق مردم فلسطین است و هم مسیر جنگ را تغییر می دهد می تواند تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه باشد.

در حال تکمیل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه است"، کلیک کنید.