انارکی: بنای مجلس تعامل با دولت برای کاهش فشارها و مشکلات اقتصادی است

انارکی: بنای مجلس تعامل با دولت برای کاهش فشارها و مشکلات اقتصادی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنای مجلس طبق فرمایشات رهبری تعامل با دولت چهاردهم است تا بتوانیم بخشی از فشار ها و مشکلات اقتصادی مردم را کم کنیم. 

احمد انارکی محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری EDHA درباره تعامل دولت و مجلس گفت: بنای مجلس طبق فرمایشات رهبری تعامل با دولت چهاردهم است تا بتوانیم بخشی از فشار‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را کم کنیم.  

وی افزود: مجلس ذاتاً وظیفه نظارتی خود را دارد و این نظارت در واقع کمک به خود دولت است و قطعاً فرمایشات هوشمندانه رهبری در انتخاب وزرا باید سر لوحه کار قرار بگیرد و توصیه‌های ایشان قطعاً راهکاری است برای برون رفت از مشکلات.

این نماینده مجلس بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار‌های اخیر خود و مراسم تنفیذ هم از مجلس و هم از دولت حمایت کردند و هم توقعات خود را از این دو نهاد مطرح کردند. توقع رهبری از نمایندگان مجلس این بود که همانطور که وظیفه نظارتی خود را بر دولت انجام می‌دهند در برابر عملکرد خود نیز پاسخگو باشند و امیدواریم بتوانیم منویات ایشان را در اجرا به ثمر رسانیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انارکی: بنای مجلس تعامل با دولت برای کاهش فشارها و مشکلات اقتصادی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انارکی: بنای مجلس تعامل با دولت برای کاهش فشارها و مشکلات اقتصادی است"، کلیک کنید.