ایمنی و امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین چگونه تامین می‌شود؟

ایمنی و امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین چگونه تامین می‌شود؟

معاون اداره دفاع غیرنظامی عراق در آتش نشانی و امور امنیتی جزئیاتی از امنیت و تامین مراسم اربعین در کربلا ارائه کرد.

سردار سرتیپ حسن ابراهیم در گفت وگو با EDHA وی درباره تامین امنیت موکب های اربعین در عراق گفت: زیارت اربعین دهه محرم و امام حسین (ع) هر ساله در عراق تکرار می شود و حکومت عراق به رهبری محمد شیعه است. السودانی، نخست وزیر و وزیر محترم کشور، عنوان رئیس دفاع غیرنظامی در جمهوری عراق، بر اساس قانون دفاع غیرنظامی شماره 44 سال 2013، تجربه زیادی در مدیریت این موضوع دارد.

وی افزود: هر ساله پروژه های زیادی از جمله خدماتی، بهداشتی و ایمنی و اطفای حریق توسط نهادهای مربوطه برنامه ریزی می شود. همه این طرح ها سپس برای تصویب و تقسیم وظایف و مسئولیت ها بین همه طرف ها به وزیر کشور ارسال می شود.

معاون آتش نشانی و امنیت سازمان دفاع غیرنظامی عراق ادامه داد: به عنوان مثال در استان کربلا در روزهای خاص مانند تاسوعا و عاشورا یا اربعین برنامه ریزی ویژه ای انجام شده است. مردم مناطق مجاور از جمله استان های دیوانیه، سموه و ناصریه و حتی از استان های دور مانند نینوا و صلاح الدین از آن پشتیبانی می کنند.

ابراهیمی بیان کرد: هر ساله تیم های آتش نشانی، امداد و نجات و پلیس قبل از ورود به شهر کربلا برای جلوگیری از هر نوع حادثه ای مانند آتش سوزی یا عملیات تروریستی ارائه و گواهی می شوند.

معاون سازمان دفاع غیرنظامی عراق در آتش نشانی و امور امنیتی با اشاره به روز اربعین افزود: در اربعین برنامه مشترکی از سوی وزیر کشور عراق در سراسر عراق انجام شده است که در آن امنیت و هر دو جنبه اطلاعات در نظر گرفته شده است. و توسط وزارت بهداشت، پرسنل بیمارستان از جمله پزشکان و پرستاران در بیمارستان های سیار ظاهر می شوند و آمبولانس ها در حالت آماده باش هستند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایمنی و امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین چگونه تامین می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایمنی و امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین چگونه تامین می‌شود؟"، کلیک کنید.