بازداشت سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خیابان ابوذر

بازداشت سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خیابان ابوذر

رئیس دهم پلیس مخنوی تهران از دستگیری سارقان لوازم و لوازم خودرو در خیابان ابوذر خبر داد.

به گزارش آساناکیانوش نظری مدیرکل در تشریح جزئیات این خبر گفت: گشت‌های هدفمند پلیس در محدوده خیابان ایاز خانی با هدف تقویت امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم انجام شد. ماموران پلیس 161 ابوذر خودرویی را با دو سرنشین که در اطراف خودروهای پارک شده در حال قدم زدن بودند متوقف کردند و رفتار آن را مشاهده کردند.

وی افزود: یک نفر با مشاهده افراد ناگهانی اقدام به بازکردن درب خودروی پراد پارک شده در حاشیه خیابان کرد. متهم با مشاهده ماموران پلیس سوار خودروی آنها شد و قصد فرار داشت که منجر به درگیری پلیس با ماموران شد.

فرمانده ناحیه 10 امنیتی فرماندهی انتظامی با اشاره به اجرای طرح قاره پیمایی گفت: در پایان خودروی متهم متوقف و دو متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی اعزام شدند. همچنین در تحقیقات اولیه از خودروی متهم یک دستگاه ضبط مسروقه، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی ابزار دستی برای سرقت نیز کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: متهمان پس از تحویل به کلانتری به جرم سرقت لوازم و لوازم خودرو در خیابان های تهران اعتراف کردند. همچنین با نگاهی به سابقه متهمان مشخص شد که این افراد دارای سوابق زیادی از سرقت هستند.

نظری با اشاره به پرونده متهمان دستگیر شده گفت: متهمان پس از صدور دستور قضایی برای کشف جرائم احتمالی و برای اطلاع از جزئیات پرونده تحویل دادسرای اطلاعات تهران شدند. تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خیابان ابوذر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خیابان ابوذر"، کلیک کنید.