بازداشت یکی از قاچاقچیان اصلی «شیشه» در جنوب تهران

بازداشت یکی از قاچاقچیان اصلی «شیشه» در جنوب تهران

EDHA:

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در درگیری قاطع و همه جانبه ماموران انتظامی تهران با سوداگران و سوداگران برخورد می کنند و عاملان و عوامل اصلی تهیه و توزیع سلاح هستند با انجام اقدامات گسترده پلیسی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و مواد غیرمجاز در تهران، مشخص شد یک فرد تحت تعقیب مواد مخدر اقدام به راه اندازی گروه توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت کرده است.

وی افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند و در نهایت با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوز قضایی، با رعایت تمامی قوانین شرعی برای دستگیری این فرد اقدام شد . و استانداردهای قانونی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم 30 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: متهم که از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر بود در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: برای وی پرونده تشکیل و به همراه مواد مخدر برای وی ارسال شد. پرونده برای ادامه تحقیقات جنایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت یکی از قاچاقچیان اصلی «شیشه» در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت یکی از قاچاقچیان اصلی «شیشه» در جنوب تهران"، کلیک کنید.