بازداشت ۲ قاپ‌زن حرفه‌ای موبایل زنان در جنوب تهران

بازداشت ۲ قاپ‌زن حرفه‌ای موبایل زنان در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهر صفا از دستگیری 40 مایلی سرقت با 2 سارق حرفه ای خبر داد.

به گزارش EDHA، سردبیر محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارش سرقت در محدوده شهرستان ری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در بررسی اظهارات سارقان همچنین مشخص شد که دو مرد جوان موتورسیکلت سوار در خیابان ها در حال تردد بوده و با هدف قرار دادن افراد خود که اکثرا زن هستند از بی توجهی آنها سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت آنها کرده اند.

طرهانی تصریح کرد: با کمک تصاویر به دست آمده از محل جنایت و ماموران آگاهی، ماموران آگاهی شهرستان ری، یکی از متهمان را شناسایی و در نهایت او و دوستانش مخفیگاهش را به طور دقیق کنترل کردند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به بازجویی از دو متهم دستگیر شده گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده و ختم پرونده ها به سرقت و سرقت گوشی تلفن همراه در استان تهران و شهرستان ری اعتراف کردند سرقت. رسیدگی به این حادثه در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۲ قاپ‌زن حرفه‌ای موبایل زنان در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۲ قاپ‌زن حرفه‌ای موبایل زنان در جنوب تهران"، کلیک کنید.