بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران

بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران

EDHA:

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فعالان بازار غیرقانونی ارز در محدوده خیابان توحید را دستگیر کنند. انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشاپیش برای مبارزه با اخلالگران در بازار ارز برای حل این پرونده در دستور کار قرار گرفت و در جریان تحقیقات مشخص شد که افراد تحت هدایت یک زن توحیدی در خیابان اقدام به خریدهای غیرقانونی می کنند . و آنها اقدام به فروش غیرقانونی پول در مقیاس بزرگ کرده اند.

وی با بیان اینکه با دستگاه قضایی هماهنگ شد و مجوزهای لازم برای این عملیات اخذ شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران مدیر عامل این شرکت، کارکنان و ذیحسابان این شرکت را دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد به شما فرمانده انتظامی به جرم خرید و فروش ارز غیرمجاز اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، مأموران در بازرسی از دفتر این شرکت که فاقد پروانه کسب یا تابلوی علامت بود، انواع ارز به ارزش 35 هزار و 450 دلار آمریکا، 865 هزار دینار عراقی، 3 هزار و 200 لیر ترکیه کشف کردند. و چند سکه پیدا کرد. بیش از 20 میلیارد ریال کلت و 14 فشنگ کشف و ضبط شد.

افشاری از تشکیل پرونده برای پنج متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده تکمیل شده روانه دادسرا شدند تا روند رسیدگی به جرم ادامه یابد. تحقیقات بیشتری در این زمینه ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران"، کلیک کنید.