بازی مرگبار پسر 12ساله با تفنگ ساچمه ای در شهریار

بازی مرگبار پسر 12ساله با تفنگ ساچمه ای در شهریار

EDHA:

امروز پنجشنبه 3 فروردین کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) با قاضی محمد جواد شفیعی تماس گرفتند. دادستان ویژه قتل های شعبه پنجم دادسرای جنایی از مرگ مشکوک پسر نوجوان در اورژانس خبر داد.

تیم تحقیق با شنیدن این خبر با دستور رییس بازپرس جنایی به قبرستان بیمارستان رفتند و جسد پسر دوازده ساله ای را مشاهده کردند که بر اثر اصابت گلوله تفنگ بادی به سرش جان باخته بود. بررسی های اولیه نیز نشان می دهد این حادثه خونین در شهریار رخ داده است.

در اولین قدم پدر این پسر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت و به گروه تبهکار گفت: در تعطیلات نوروزی به یکی از شهرهای نزدیک تهران رفتیم و پس از تلاش های فراوان از آنجا برای پسرم یک تفنگ بادی خریدم. . روز حادثه فرزندم در حال بازی با اسلحه بود که ناگهان گلوله ای به او اصابت کرد و به سرش اصابت کرد. سریع خود را به بیمارستان رساندیم اما اقدامات پزشکی کمکی نکرد و متاسفانه جان باخت.

به دستور قاضی شفیع؛ جسد متوفی دادسرای ویژه دادسرای پنجم مبارزه با جرایم جنایی برای تحقیقات بیشتر به مرکز قضایی و قضایی ارسال شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازی مرگبار پسر 12ساله با تفنگ ساچمه ای در شهریار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازی مرگبار پسر 12ساله با تفنگ ساچمه ای در شهریار"، کلیک کنید.