باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!

باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!

آفتاب‌‌نیوز :

چندین سال است که در نزدیکی شهر باشت تنها یک پمپ بنزین وجود دارد که با این شهر نیز فاصله دارد و در خود شهر پمپ بنزین یا پمپ گازی جهت رفاه حال شهروندان وجود ندارد.

این در حالیست که مجوز ساخت یک پمپ بنزین و پمپ گاز در این شهر گرفته شده و حتی پیشرفت خوبی داشته اند، اما بدلیل برخی موانع به مرحله بهره برداری جهت رفاه حال شهروندان نرسیده اند.

مالک پمپ بنزین در حال ساخت باشت گفت: جهت دریافت وام برای تکمیل پمپ بنزین بصورت مداوم به مرکز استان در حال رفت و آمد هستیم، اما نتیجه مطلوبی نگرفته ایم و منتظر دریافت تسهیلات لازم جهت راه اندازی پمپ بنزین در شهر باشت هستیم که متأسفانه تاکنون حل نشده است.

جایگاه سوخت سی آن جی باشت هم به همین حالت می‌باشد و علیرغم تکمیل شدن نسبی این جایگاه تاکنون به بهره برداری نرسیده و مشکلات خاص خود را دارد.

امید است استاندار محترم دستورات و پیگیری‌های لازم را جهت رفع مشکلات جایگا‌های سوخت شهر باشت و تسریع در بهره برداری از آن‌ها را جهت رفاه حال شهروندان داشته باشند و نگذارند مردم بیش از این سختی بکشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!"، کلیک کنید.