بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند

بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند

فرمانده یگان های انتظامی و امنیتی فرجا تاکید کرد: بانک ها باید واحدهای امنیتی خود را ایجاد کنند.

سردار رضا بنی اسدفر در گفت وگو با EDHA وی با اشاره به اهمیت حفاظت مسلحانه از برخی نهادها گفت: وزارتخانه ها و نهادهایی که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند; آنها با همکاران من در پلیس تماس می گیرند و از این خدمات استفاده می کنند. البته شایان ذکر است که بودجه این حفاظت باید توسط خود سازمان ها تامین شود و پلیس وظیفه ساماندهی و برنامه ریزی در این زمینه را بر عهده دارد.

وی افزود: برخی از دستگاه ها مانند قوه قضاییه ارتباط بسیار خوبی با ما دارند و به طور دایم از آنها حفاظت مسلحانه می کنند و در نهایت یگان حفاظت تشکیل شده است. برخی از سازمان ها به چنین حفاظتی نیاز ندارند و هیچ ارتباطی با ما ندارند.

فرزانه فرمانده یگان های امنیتی و انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: اما در عین حال برخی از نهادها مانند بانک ها به شدت نیازمند حفاظت مسلحانه هستند. اما تاکنون واحدهای امنیتی خود را ایجاد نکرده اند.

بنی اسدفر در پاسخ به این سوال که در حال حاضر این حمایت ها چگونه انجام می شود؟ وی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی در حوزه اراضی بانکی به وظایف خود عمل کرده و فقط از آنها حفاظت می کند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت بانکی افزود: بانک ها نیاز شدیدی به ایجاد این واحد حراست دارند چرا که کار آنها بسیار حساس است و با نقدینگی سروکار دارد. بنابراین باید اعتبار لازم برای تامین این یگان ایجاد شود تا پلیس نسبت به راه اندازی این واحد اقدام کند. به همین دلیل از بانک ها می خواهم که یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند"، کلیک کنید.