برخورد صاعقه جان جوان سلماسی در آذربایجان غربی را گرفت

برخورد صاعقه جان جوان سلماسی در آذربایجان غربی را گرفت

EDHA:

فرزین رضازاده چهارشنبه شب افزود: در پی دریافت خبری از مرکز پیام اورژانس آذربایجان غربی مبنی بر مصدومیت مرد جوانی بر اثر صاعقه در روستای کوزرش، تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به رسیدن سریع تیم اورژانس به محل حادثه افزود: علیرغم انجام CPR توسط متخصصان اورژانس سلماس، متاسفانه این جوان بر اثر شدت جراحات وارده تسلیم شد.

وی گفت: جسد این فرد به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس منتقل شده است.

ناپایداری هوا از عصر امروز در شهرستان سلاماس افزایش یافته است که بر اثر آن علاوه بر رعد و برق و تگرگ در برخی نقاط شهرستان نیز بارش تگرگ گزارش شده است.

پیش از این اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نسبت به وزش باد، باران و رعد و برق هشدار زرد داده بود.

سلماس یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی در 85 کیلومتری ایرمیه و 45 کیلومتری خوی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد صاعقه جان جوان سلماسی در آذربایجان غربی را گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد صاعقه جان جوان سلماسی در آذربایجان غربی را گرفت"، کلیک کنید.