برقراری 4800 تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ثبت حدود 26 هزار ماموریت

برقراری 4800 تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ثبت حدود 26 هزار ماموریت

رییس اورژانس استان تهران از برقراری بیش از 77 هزار تماس با اورژانس 115 تهران خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار و 800 تماس نگران کننده است.

محمد اسماعیل توکلی در گفت وگو با EDHA. وی آمار ماموریت های اورژانس استان تهران در هفته گذشته را فاش کرد و گفت: اورژانس استان تهران از 7 بهمن تا 13 اسفند در مجموع 25 هزار و 775 ماموریت انجام داده که نسبت به هفته گذشته چهار مورد افزایش داشته که درصد کاهش نشان می دهد. در نتیجه این ماموریت ها 6165 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که شاهد کاهش دو درصدی تعداد جابجایی ها هستیم.

وی با بیان اینکه 19 هزار و 610 نفر در این مکان از خدمات درمانی بهره مند شده اند، گفت: در مجموع در هفته گذشته 77 هزار و 460 تماس اورژانس انجام شد که گفتم 25 هزار و 775 ماموریت انجام شد. تعداد کل تماس های اضطراری 10 درصد کاهش یافته است.

رییس اورژانس استان تهران درباره شماره های مزاحمت تلفنی اورژانس نیز گفت: متاسفانه 4825 تماس تلفنی از مرکز اورژانس استان تهران مزاحمت بوده است. متاسفانه این گونه تماس ها نسبت به هفته قبل 16 درصد افزایش داشته است.

بر اساس اطلاعات توکلی، از مجموع ثبت نام در هفته گذشته 3579 مورد مربوط به حوادث رانندگی بوده که نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش داشته است. 22 هزار و 196 حادثه نیز حوادث غیرترافیکی بوده که پنج درصد کاهش داشته است. آمبولانس هوایی نیز پنج مصدوم داشت که در پی آن پنج مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری 4800 تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ثبت حدود 26 هزار ماموریت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری 4800 تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ثبت حدود 26 هزار ماموریت"، کلیک کنید.