برپایی دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران

برپایی دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش ایمنی نصب، بهره‌برداری و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران خبر داد.

به گزارش EDHA، سجاد موسوی، رئیس دبیرخانه HSE این سازمان از برگزاری دوره آموزشی ایمنی نصب، بهره‌برداری و برچیدن جرثقیل‌های برجی (Tower Crane) در قالب کارگاه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ۱۶ ساعته روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه، برای ۲۰۰ نفر از کارکنان HSE واحدهای تابعه و نمایندگان معاونت‌های فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی برگزار شد.

موسوی افزود: این دوره آموزشی برای تعداد ۲۰۰ نفر از کارکنان HSE واحدهای تابعه و همچنین نمایندگان معاونت های فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی در سه جلسه شامل دو جلسه تئوری و یک جلسه کارگاه عملی مجموع ۱۶ ساعت توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برنامه ریزی و برگزار شد.

وی استقبال از این کارگاه عملی را بی‌نظیر خواند و عنوان کرد: این کارگاه را در سه جلسه شامل دو جلسه تئوری و یک جلسه کارگاه عملی در یکی از پروژه‌های ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تحت عنوان پروژه ساختمانی نیکان که دارای چندین دستگاه جرثقیل برجی در حال نصب و بهره‌برداری بود، برگزار کردیم.  

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید براینکه ۶۰۰ جرثقیل برجی فعال در سطح شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: از این‌رو هدف از برگزاری چنین دوره‌ای آشنایی فراگیران با انواع، اجزا و قسمت‌های مختلف جرثقیل‌های برجی، اصول نظارت و بازدیدهای دوره‌ای ایمنی از این جرثقیل‌ها بود.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران"، کلیک کنید.