بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه

بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه

رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و هم‌افزایی مدیریت شهری و دانشگاه به بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و آسایش و رفاه اجتماعی می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA، رضا نیکبخت رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با قدردانی از خدمات ارزنده این دانشگاه و اهمیت حضور آن در شهرستان آذرشهر گفت: اقدامات مفید و موثر دانشگاه باعث بالابردن توانمندی علمی شهرستان و شهروندان شده است.

نیکبخت عنوان کرد: باید در راستای تعامل و پیوند بهتر دانشگاه با مدیریت شهری به منظور توسعه علمی شهرستان حرکت کنیم؛ چراکه استفاده از ظرفیت‌های دو طرف با هم‌افزایی یکدیگر قطعاً به بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و آسایش و رفاه اجتماعی و رضایت عمومی می‌انجامد.

وی ادامه داد: با شناختی که از ظرفیت علمی و امکانات و سخت افزارها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد آذرشهر دارم با برنامه‌ریزی و بهره‌بردن از تمام ظرفیت‌ها قطعاً این دانشگاه می‌تواند با بهترین و دانشگاه‌های تراز اول کشور رقابت کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر برای همکاری متقابل و حمایت‌های موثر به منظور رفع مشکلات مانند برقراری و تسهیل حمل و نقل عمومی دانشجویان و دانشگاه، زیباسازی ورودی و عابر پیاده دانشگاه قول مساعد داد.

بهنام خسروزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر نیز با قدردانی از شورای اسلامی شهرستان آذرشهر،مادگی دانشگاه برای تعامل، خدمات آموزشی، پژوهشی و علمی به منظور پیشرفت شهرستان را اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه"، کلیک کنید.