بهسازی آزادراه زنجان – تبریز به مرحله پیمان‌سپاری رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

بهسازی آزادراه زنجان - تبریز به مرحله پیمان‌سپاری رسید - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، مهدی پژوهشی گفت: در این زمینه ۲ قرارداد با مبالغ تجمیعی بالغ بر پنج هزار و ۹۷۳ میلیون ریال شامل قطعات چهار و پنج آزادراه زنجان-تبریز و در کل حوزه استحفاظی استان زنجان منعقد شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح طبق برنامه زمان‌بندی و اولویت اجرای قطعات با سطح خرابی بالاتر، شاهد افزایش رضایت کاربران این آزادراه و کاهش محسوس سوانح جاده‌ای باشیم.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۸۰ مورد تشریفات مناقصه و استعلام به همت کارشناسان مجموعه در اداره پیمان و رسیدگی انجام شده است.

پایان ۲ کیلومتر روکش آسفالت کمربندی خیام زنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان از اتمام عملیات روکش آسفالت ۲ کیلومتر از محور کمربندی خیام با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی احمدی افزود: روکش آسفالت کمربندی خیام حدفاصل میدان فلسطین تا میدان جهاد به طول ۲ کیلومتر به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: دستور کار لازم جهت خط‌کشی ارائه شده که طی چند روز آینده انجام می‌شود و در تلاش هستیم، ایمن‌سازی و سایر اقدامات و تجهیزات مورد نیاز در این محور به سرعت انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان هدف از این اقدام را بهبود سطح سرویس‌دهی و افزایش ایمنی راه ارتباطی این محور عنوان و خاطر نشان کرد: این طرح از مطالبات جدی و مستمر مردم شهرستان زنجان به شمار می‌رفت از این رو در دستور کار این اداره قرار گرفت و اجرایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهسازی آزادراه زنجان – تبریز به مرحله پیمان‌سپاری رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهسازی آزادراه زنجان – تبریز به مرحله پیمان‌سپاری رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.