تداوم حملات توپخانه ای و موشکی حزب الله لبنان

تداوم حملات توپخانه ای و موشکی حزب الله لبنان

حزب الله لبنان در ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی 2 موضع صهیونیستی دیگر را هدف قرار داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی و توپخانه ای جدید خود علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 7:55 شامگاه امروز چهارشنبه بیست ودوم ماه مه 2024 تله الطیحات را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 6:38 عصر امروز چهارشنبه بیست ودوم ماه مه 2024 موضع جل العلام را با گلوله های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم حملات توپخانه ای و موشکی حزب الله لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم حملات توپخانه ای و موشکی حزب الله لبنان"، کلیک کنید.