ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین

EDHA:

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور و بازگشت مسافران نوروزی به مکان ها و شهرهای اصلی خود گفت: اجرای طرح یک طرفه در شمال تهران برنامه ریزی شده است. آزادراه و جاده چالوس جهت شمال به جنوب دارند.

وی درباره وضعیت ترافیکی راه ها گفت: محور چلیس ترافیک نیمه سنگین از جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سی بیش، آزادراه تهران – بزرگراه شمالی از جنوب به شمال حدفاصل تونل نیمه سنگین است. یک تصادف شدید نیمه ترافیکی در بزرگراه تهران – قم حوالی بهشت زهرا، محدوده پلاک 17 و شهرستان و تونل البرز گزارش شد.

شیرانی با بیان اینکه محورهای شمالی نیز عاری از تداخل جوی است، گفت: در محورهای هراز، فیروزکوه و آزاده قزوین رشت از روان شدن ترافیک خوب گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی اخیر نیز گفت: در برخی مناطق استان های کردستان، کرمان و فارس بارندگی باریده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین"، کلیک کنید.