ترافیک پرحجم در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین – رشت

ترافیک پرحجم در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از وقوع حوادث رانندگی نیمه سنگین در محورهای چلیس، هراز و آزاده قزوین – ریشت خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA با توجه به وضعیت ترافیکی راه های کشور، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراهان، هم اکنون در محدوده محور چلیس از جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین در جریان است . ما از ترافیک نیمه سنگین در بالکان و مناطق این محور از شمال به جنوب خوشحالیم.

وی ادامه داد: در محور جنوب به شمال هراز حد فاصل پلوار تا شاهاندشت و همچنین محدوده وانا به بیژن و تی راه چیلاو ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. همین وضعیت در مسیر شمال به جنوب این محور در چهلاب، بایجان و شاهان دشت و حدفاصل گزنیک تا راین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراهان از بزرگراه کوهین و شیرین سو و منطقه لوشان و شهرستان رودبار و امامزاده هاشم در بزرگراه قزوین رشت خبر داد و گفت: در محور قدیم قزوین-ریشت حدفاصل حلیمه. جان و امامزاده نیز از ترافیک نیمه سنگین و بعضاً سنگین خبر دادند.

شرانی وضعیت تردد در محورهای گلشهر، مهراویلا و پل فردیس در اتوبان قزوین – کرج را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک نیمه سنگین بین حاجی آباد و شمیران و امامزاده داوود در محور فیشم – تهران وجود دارد. . محور تهران.

به گفته وی، در محورهای منتهی به خراسان رضوی و شهر مشهد ترافیک سنگین اما آرام وجود دارد. در سایر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراهان ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 8825555 تماس بگیرند و بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. شرایط جاده

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین – رشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین – رشت"، کلیک کنید.