تشکر ایران از نقش عمان در آزادی «نوری»

تشکر ایران از نقش عمان در آزادی «نوری»

به گزارش EDHA، کنعانی افزود آزادی این شهروند از اسارت ناشی از رای غیرقانونی و فاقد مشروعیت دادگاه سوید، در نتیجه تلاش های مستمر سیاسی، حقوقی و کنسولی دستگاه دیپلماسی، قوه قضاییه و دیگر مراجع ذیربط کشور حاصل شده است.

کنعانی گفت؛ به همین مناسبت لازم است از اهتمام ویژه شخص رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و تلاش های مستمر و مجدانه وزیر شهید امور خارجه امیرعبداللهیان تجلیل و قدردانی گردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: حمید نوری شهروند گروگان گرفته شده پس از تحمل 1680 روز اسارت غیرقابل توصیف و مغایر با مبانی اولیه حقوق بشر به وطن عزیز و آغوش خانواده و عزیزان صبور خود بازگشته است.

کنعانی با تشکر از نقش سلطنت عمان در کمک به تسهیل این فرایند، تاکید کرد؛ وزارت امور خارجه حسب وظیفه ذاتی خود به تلاش مستمر و مجدانه برای آزادی دیگر شهروندان ایرانی در خارج از کشور ادامه خواهد داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکر ایران از نقش عمان در آزادی «نوری»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکر ایران از نقش عمان در آزادی «نوری»"، کلیک کنید.