تعطیلی تمامی اماکن گردشگری همدان در روز سیزده فروردین

تعطیلی تمامی اماکن گردشگری همدان در روز سیزده فروردین

به گزارش خبرگزاری EDHA استان همدان، مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه مصادف شدن سیزدهم فروردین و سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) و به منظور حفظ حرمت این روز موزه ها، اماکن گردشگری و شهربازی های همدان تعطیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: از سایر کسبه و صنوف مومن درخواست می کنیم تا رعایت حرمت و شان این ایام را داشته باشند.

فرماندار همدان افزود: مساجد، حسینیه ها و امامزاده های همدان مراسم معنوی احیا را در طی شب های نوزدهم تا بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار می کنند.

وی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن لیالی قدر مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همراه با دیگر روزه داران خود را مهیای شرکت در میهمانی ویژه خداوند می کنند تا از این فرصت بی نظیر تقدیری مومنانه برای آینده خود رقم بزنند.

مخفی گفت: به عنوان میزبان موظف هستیم حق میزبانی را به بهترین شکل ممکن ادا و از تمام گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنیم تا مسافران هرساله با خاطرات خوشی به شهر همدان سفر کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی تمامی اماکن گردشگری همدان در روز سیزده فروردین" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی تمامی اماکن گردشگری همدان در روز سیزده فروردین"، کلیک کنید.