تمهیدات ترافیک پلیس راهور پایتخت در اطراف شعب اخذ رای/ ممنوعیت پارک دوبل در محل‌های رای گیری

تمهیدات ترافیک پلیس راهور پایتخت در اطراف شعب اخذ رای/ ممنوعیت پارک دوبل در محل‌های رای گیری

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از استقرار پلیس راه در تمامی مراکز پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست از تردد در اطراف این مراکز خودداری کنند.

به گزارش EDHA، سرهنگ فیروز کاشیر درباره تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در زمینه تامین تدابیر ویژه ای وجود دارد. به طور طبیعی با مردم شهر ترکیب می شود. همچنین تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران دو ساعت مانده به آغاز رسمی رای گیری در اطراف شعب اخذ رای مستقر شده و مشغول تنظیم ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه روند تعیین نمایندگان تا پایان شب و پایان مهلت رای گیری ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است شهروندان برای شرکت در محل سکونت خود به نزدیکترین شعبه محل سکونت و محل کار مراجعه کنند انتخابات اما اگر به هر دلیلی با وسیله نقلیه شخصی به شعب اخذ رای مراجعه کنند، از پارک دوبل و توقف در اماکن ممنوعه خودداری کنند و به طور کلی از تخلف خودداری کنند

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در پایان از همکاری شهروندان تهرانی برای جلوگیری از تخلفات جزیی و تصادفات به ویژه رای گیری در خیابان ها تشکر کرد. سرمایه، پایتخت

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیک پلیس راهور پایتخت در اطراف شعب اخذ رای/ ممنوعیت پارک دوبل در محل‌های رای گیری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیک پلیس راهور پایتخت در اطراف شعب اخذ رای/ ممنوعیت پارک دوبل در محل‌های رای گیری"، کلیک کنید.