توصیه‌های بهداشتی برای زائران اربعین

توصیه‌های بهداشتی برای زائران اربعین

EDHA:

مليحه نقدي گفت: در سفر معنوي اربعين، زائران علاوه بر استفاده از كيف مناسب كمربندي، از وزن كردن كيف و به ويژه در ساعات گرم روز (ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر) خودداري كنند ) کلاه و عینک به سر می کند. ).

وی تصریح کرد: زائران برای جلوگیری از کم آبی آب آشامیدنی با بسته بندی بهداشتی بنوشند و از مصرف این گونه موادغذایی علاوه بر جوشاندن کنسرو قبل از مصرف خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به زائران توصیه کرد: همچنین از خوردن مواد غذایی مانند آب، یخ، شربت، آب میوه، سالاد و سبزیجات شیرین بدون بسته بندی و مشخصات بهداشتی خودداری کنند. 3. انجام دهید

نقدی با تاکید بر اینکه مردم در طول سفر باید دست های خود را با آب و صابون یا صابون حاوی الکل بشویند، گفت: زائران برای حفظ سلامتی خود از دست دادن و بوسیدن خودداری کنند و دست های خود را مرتب بشویند . بعد از غذا خوردن و استفاده از توالت.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیت در ایام زیارت اربعین، پوشیدن ماسک در پیشگیری از بیماری های ویروسی موثر خواهد بود. بنابراین بهتر است زائران ماسک به همراه داشته باشند.

وی به زائران توصیه کرد: پرهیز از گزش پشه، استفاده از لباس های آستین بلند، رنگ روشن و نچسب و پرهیز از خوابیدن در هوای آزاد، در مسیرهای کودکان توری نصب کنند.

نقدی ادامه داد: افراد برای پیشگیری از سرفه از کفی طبی، پارچه با جوراب نخی و کفش غیر چرمی استفاده کنند. به ویژه بیماران دیابتی باید مراقب باشند که در حین راه رفتن دچار درد و التهاب پاها نشوند و سلامت پاهای خود را حفظ کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: مصرف دارو برای بیماران مبتلا به اختلالات عصبی و روانی، فشار خون، قلبی و دیابت بسیار مهم است و گفت: برای جلوگیری از خستگی مفرط هر 20 دقیقه یکبار در برای پیاده روی حدود 20 تا 10 دقیقه استراحت لازم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه‌های بهداشتی برای زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه‌های بهداشتی برای زائران اربعین"، کلیک کنید.