توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز

توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز

EDHA:

«محمد نادربیگی» کارگردان روز دوشنبه گفت: ماموران کلانتری 41 خرم دشت حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو مرسدس بنز بدون پلاک مشکوک برای تحقیقات بیشتر متوقف شدند.

بر اساس گزارش پلیس البرز، وی گواهینامه گمرکی و گواهی تردد این خودرو را غیر معتبر خواند و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش این خودرو 100 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه راننده پس از دستگیری دستگیر شده است. به مراجع قضایی معرفی شد.

یک سارق با 16 مایل کالای مسروقه در سیرپل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارق منزل با 16 فقره سرقت در شهرستان سوجابلاغ این استان خبر داد.

کارگردان «حکمت الله شجاعی» توضیح داد: پس از غارت منزل یکی از شهروندان در شهرستان سوجبلاغ، موضوع با دستور کارآگاهان ایزوله شد.
وی اطمینان داد: ماموران با استفاده از روش های علمی و تخصصی و با استفاده از ابزارهای تشخیص فنی در نهایت موفق به شناسایی یک سارق طبق سابقه و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.
شجاعی افزود: متهم در بررسی های فنی ارگان های بازپرسی پلیس با مشاهده اقدامات کارشناسی و علمی در بررسی صحنه جرم چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در 16 فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرد.

دستگیری باند سارقان خودرو در کاریز

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار نفر از اعضای یک گروه سارق با 33 پرونده در این شهرستان خبر داد.

پیمان گدرزی، بازپرس قضایی می گوید: اخیراً موارد سرقت خودرو در مناطق مختلف شهر کاریز رخ داده است و در این راستا پلیس موضوع سرقت اجناس را در عین حال متواری کرده است. سارق توسط پلیس دستگیر و به 33 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز"، کلیک کنید.