تیراندازی در محدوده بیمارستان بندر ترکمن/ توضیحات بخشدار

تیراندازی در محدوده بیمارستان بندر ترکمن/ توضیحات بخشدار

به گزارش EDHA،محمد ابراهیم شربتی اظهار کرد:در پی وصول خبری با موضوع تیراندازی در محدوده بیمارستان امام خمینی (ره) شهر بندرترکمن بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

دانشجو در خبری نوشت:بخشدار مرکزی شهرستان بندر ترکمن افزود: با حضور به موقع ماموران و با راهنمایی شهروندان و با انجام اقدامات اطلاعاتی، عاملان تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی گفت: مجموعه نهادهای عضو شورای تامین و ضابطین قضایی در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم هستند و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

شربتی در خصوص تعداد افراد دستگیر شده و سلاح و مهمات مکشوفه گفت: مراتب از طریق نیروی انتظامی اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی شهرستان بندر ترکمن هم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تایید درگیری و تیراندازی در اطراف بیمارستان، از نیروی انتظامی جهت مداخله به هنگام اعلام قدردانی کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ مورد اعلامی طی مداخله فوری تیم تخصصی در جهت حفظ و پایداری وضعیت بیمار، علی‌رغم فضای پرتنش انجام و بیمار سریعا به مرکز فوق‌تخصصی به همراه تیم مجرب جهت ادامه درمان اعزام گردید.

در این اطلاعیه ابراز امیدواری شده است با مداخله و پیگیری مقامات انتظامی و دادستان انقلابی شهرستان شاهد کاهش موارد این‌چنینی باشیم.

شهرستان بندر ترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب شهرستان گرگان واقع شده است و اکثر جمعیت آن را ترکمن‌های اهل سنت تشکیل می‌دهند.

۴۷۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیراندازی در محدوده بیمارستان بندر ترکمن/ توضیحات بخشدار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیراندازی در محدوده بیمارستان بندر ترکمن/ توضیحات بخشدار"، کلیک کنید.