جابه جایی بیش از 500 هزار نفر در روز قدس با مترو در پایتخت

جابه جایی بیش از 500 هزار نفر در روز قدس با مترو در پایتخت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: هم زمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بیش از 500 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری تهران به صورت رایگان جابه جا شدند.

به گزارش EDHA، هادی زند با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، افزود: در روز جمعه 17 فروردین ماه از ابتدای صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، 506 هزار و 61 نفر با متروی تهران به صورت رایگان جابه جا شدند.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل کارکنان و به کارگیری تمامی امکانات خود، سعی کرد تا با سرویس دهی منظم، خدمات مناسبی را به شهروندان ارایه کند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط 4 متروی تهران سعی شد تا جابه جایی مسافران تسهیل شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در این روز 58 حرکت فوق العاده به منظور جابه جایی سریع تر مسافران اعزام شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: سرویس دهی در ایستگاه های خط 4 مترو به ویژه ایستگاه های فردوسی، تیاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و… که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، به طور خاص افزایش پیدا کرد و به منظور افزایش رفاه حال مسافران در پایان مراسم سرفاصله 2 دقیقه در خط 4 اجرا شد.

پایان خبر EDHA 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابه جایی بیش از 500 هزار نفر در روز قدس با مترو در پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابه جایی بیش از 500 هزار نفر در روز قدس با مترو در پایتخت"، کلیک کنید.