جاده چالوس امروز مسدود است

جاده چالوس امروز مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از بسته شدن محور چهلم تا پایان امشب خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: آزادراه تهران – شمال و محور چلیس تا سوم مرداد ساعت 24 صبح در دو مسیر مسدود است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرح سراسر کشور، قزوین – کرج و کرج – تردد در محورهای بزرگراهی در اقصی نقاط کشور ادامه دارد. در تهران مهراولا و بین پل فردیس و پل کلک و بین وردوج و چیتگر سخت است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور فراه ادامه داد: ترافیک سنگینی در محور کرج – قزوین در محدوده مهرشهر گزارش شده است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران برای اطلاع از وضعیت ترافیکی و جوی می توانند با شماره تلفن های 120 و 8825555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس امروز مسدود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس امروز مسدود است"، کلیک کنید.