جان باختن یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز

جان باختن یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز

EDHA/ سیمنان رئیس پلیس راه استان سمنان از کشته شدن جوان 24 ساله ای بر اثر تصادف ناشناس موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ موسی سرخی در نشست خبری ۱۵ مردادماه گفت: صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB 1300 سی سی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه به دلیل عدم کنترل راکب در محور قیصر به دامغان رها شد متأسفانه موتورسوار فوت کرد.

رئیس پلیس راه این استان افزود: صبح امروز با تماس شهروندان با پلیس مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و فوت یک نفر، متخصصان پلیس راه در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس با بررسی علائم و نشانه های به جا مانده از محل حادثه، عدم کنترل وسیله نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین بی احتیاطی راننده موتورسیکلت را علت وقوع این حادثه اعلام کردند. . تصادف
سرهنگ باقری تاکید کرد: تردد اینگونه موتورسیکلت ها که به آنها موتور بالا نیز گفته می شود در معابر درون شهری و برون شهری ممنوع است.
رئیس پلیس راه این استان افزود: با توجه به حجم زیاد موتور و قدرت و سرعت بالای این وسیله نقلیه، طبق مقررات، این موتورسیکلت ها فقط با موتورسیکلت های خاص و در داخل شهر و بزرگراه ها مجاز به تردد هستند. . وجود دارد. جاده های شهری یک موضوع امنیت و ایمنی ترافیک است

وی افزود: با توجه به اینکه هر ساله این موتورسیکلت ها به جوانان ما آسیب می زند پلیس راه استان با همکاری سایر نهادهای مسئول بدون هیچ پشیمانی و عذرخواهی با این رانندگان موتورسیکلت برخورد می کند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جان باختن یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جان باختن یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز"، کلیک کنید.