جزییاتی از آزمون غربالگری المپیاد پزشکی در منطقه 7 دانشگاه آزاد

جزییاتی از آزمون غربالگری المپیاد پزشکی در منطقه 7 دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اتمام شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منطقه 7 دانشگاه آزاد بیش از 35 درصد پذیرفته شدگان این منطقه را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA، شانزدهمین آزمون غربالگری المپیاد دانشجویان پزشکی منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی در پنج حیطه مدیریت در نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، هنر و سلامت، استدلال بالینی و آموزش پزشکی برگزار شد.

براین اساس، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیش از 35 درصد پذیرفته شدگان کل منطقه 7 دانشگاه های آزاد اسلامی را به خود اختصاص دادند و نزدیک به 70 درصد افراد پذیرفته شده در حیطه استدلال بالینی از دانشجویان پزشکی واحد یزد بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی از آزمون غربالگری المپیاد پزشکی در منطقه 7 دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی از آزمون غربالگری المپیاد پزشکی در منطقه 7 دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.