جزییات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان

جزییات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان

EDHA:

منصور شهرفروش رییس اداره مدیریت بحران استان اصفهان گفت: وزش باد و بارش های طوفانی تا پایان روز یکشنبه در این استان ادامه دارد.

وی افزود: مدیریت بحران استان اصفهان بر عهده دستگاه های امدادی، شهرداری ها، دهیاری ها، جمعیت هلال احمر، راهداری، اورژانس، شرکت برق، آب و فاضلاب و آب منطقه ای و مدیریت بحران این استان به اعضا و گروه های حمایتی وی در راستای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی در کل استان نسبت به ناپایداری تصادفی و ناگهانی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب هشدار داده است.

خبرزایی افزود: بعدازظهر امروز بارش شدید باران و وزش باد شدید در منطقه برزبند شهرستان اردستان از جمله روستاهای نهوج، فاران، مارچوبه، مولا احمد نایین و ازدهرا در شرق شهرستان اردستان جاری شد و موجب طغیان رودخانه ها شد. محور نطنز و نایین، اردستان، ورزنه، برزق، قمصر و نیاسر، کاشان، گلپایگان و خوانسار، محور الویجه و محورهای دهق، میمه و شمال شرق، جنوب اصفهان و حاشیه جاده ها آسیب دیده اند. از کانال ها

رییس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان گفت: بارش های سیل آسا و وزش باد شدید موقت تا امشب ادامه دارد.

وی گفت: در نواحی شمال شرق و مرکزی این استان وزش باد شدید با سرعت 80 تا 100 کیلومتر در ساعت موجب افزایش کانون های گرد و غبار، کاهش دید و در برخی از مناطق فوق باغات و مناطق سبز آسیب دیده اند.

64 درخت شکسته و 8 خودرو آسیب دید

این فروشنده شیشه ادامه داد: 64 اصله درخت بر اثر سقوط درختان شکسته شد، 8 خودرو و شبکه برق آسیب دیدند و 3 فرش و 12 تابلو و اعلانات راهنمایی و رانندگی توسط امدادگران، شهرداری و آتش نشانی برای بازگشایی معابر و راه ها آسیب دید. تنظیم شود تا پاک شود. .

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از نجات 24 خودرو در جاده ها توسط پلیس راه و جمعیت هلال احمر خبر داد.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر خسارت جانی نداشته است، افزود: برای پیشگیری از حوادث بار دیگر تاکید شده است که در مقابل بارندگی های ناگهانی و وزش باد شدید توصیه های ایمنی انجام شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان"، کلیک کنید.