جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در تهران

جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در تهران

EDHA:

ساعت 15 18 تیرماه وقوع یک نزاع مرگبار در یک پارک به کارآگاه قتل پایتخت اعلام شد. در بررسی های اولیه تیم جنایی متوجه شدند پسر جوانی به نام هومان در پارکی در حوالی شیمیرا با سه ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال سریع به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

گروهی از کارآگاهان منطقه 10 پایتخت راهی پارک شدند و یکی از شاهدان عینی در تحقیقات گفت: قاتل به همراه دختر مورد علاقه اش روی صندلی نشسته بود و هومان و دوستانش از آنجا عبور کردند.

آنها به دختر و پسر جوان نگاه کردند و آنها لبخند زدند. این موضوع باعث اختلاف بین آنها شد اما افرادی که در پارک ایستاده بودند و عابران وارد عمل شدند.

به این ترتیب دعوا پایان یافت اما چند لحظه بعد هومان برگشت و با پسر جوان درگیر شد، این بار مرد جوان چاقو گرفت و سه ضربه چاقو به هومان زد. آنها پس از این برخورد خونین از منطقه متواری شدند. بنا به دستور تحقیقات جنایی تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در تهران"، کلیک کنید.