حادثه مرگبار در جاده امامزاده داود

حادثه مرگبار در جاده امامزاده داود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دره در جاده امامزاده داود خبر داد.

جلال مالکی در گفت وگو با EDHA. وی ضمن اعلام این خبر ضمن تشریح جزئیات این حادثه گفت: امروز (15:00 بعد از ظهر) یک دستگاه خودروی سواری تیپ 405 که به سمت تهران در حرکت بود، در حوالی روستای «ریندان» در شمال امامزاده داوود (ع. دعوا با سرنشینان به دره ای به عمق 100 متر سقوط کردند و شیشه جلوی خودرو به دلیل شدت آتش سوزی به کلی از بین رفت.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه، مسئولان دو مرکز به منطقه حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: دو سرنشین در مسیر از خودرو پیاده شدند که مجروح شدند. سه سرنشین در انتهای دره بودند که در این حادثه یک سرنشین که خانمی 40 ساله بود جان باخت. یک مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکه گفت: در این خودرو پنج سرنشین بودند که دو نفر از آنها کشته شدند. در ماشین چهار مرد و یک زن بودند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه مرگبار در جاده امامزاده داود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه مرگبار در جاده امامزاده داود"، کلیک کنید.