حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و شبانه روزی است

حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و شبانه روزی است

به گزارش خبرنگار EDHA کرمانشاه به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی، مجتبی تاسه در این خصوص اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت شهرستان در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی به صورت شبانه روزی  و در ایام تعطیلات پیش رو، به‌طور کامل در آماده باش هستند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد که گشت‌های یگان حفاظت به‌ طور شبانه روزی به عرصه‌های منابع طبیعی سرکشی داشته باشند.

رئیس منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی در سطح شهرستان به‌صورت کامل در آماده باش هستند تصریح کرد: تیم‌های گشت و مراقبت به‌طور منظم و مستمر اراضی ملی را رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و مرتع تعطیلی ندارد، یادآور شد: هماهنگی‌های لازم در خصوص همکاری دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین  انجام شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آبادغرب در پایان خاطرنشان کرد: به غیر از تمهیدات در نظرگرفته شده در راستای حفاظت، از همه شهروندان و روستاییان استدعا داریم به محض اطلاع از هرگونه تخریب یا تجاوز به عرصه‌های ملی با شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت تماس داشته باشند تا نیروهای یگان در اسرع وقت در محل حضور یابند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و شبانه روزی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و شبانه روزی است"، کلیک کنید.