خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد

خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد

رئیس دانشگاه ملی مهارت با اعلام اخذ مجوز پارک ملی مهارت و صنایع خلاق از وزارت علوم در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: ما بنا داریم ضرب‌آهنگ برنامه‌های درسی دانشگاهی با نیاز روز صنعت را هماهنگ‌تر کنیم و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت با ایجاد فرصت رویارویی مستقیم اساتید و صنعتگران و کارآفرینان این هماهنگی را وسعت می‌بخشد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران، ششم مردادماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، مسئولین کشوری و استانی و صنعتگران، کارآفرینان، صاحبان صنعت و مدیران ارشد عرصه کار و تولید استان تهران در سالن جلسات دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی برگزار شد.

عرفان خسرویان تقارن این رویداد مهم در دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تقارنی نیکو دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی متضمن رشد صنعتی و توسعه اقتصادی در کشور است.

وی تصریح کرد: چرخش راهبردی از آموزش‌های تئوری به عملی در بسیاری از کشور‌ها موجب شکوفایی اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری جوانان شده است، در بحران‌های اقتصادی دنیا این کسب و کار‌های مهارتی هستند که حکم ضربه‌گیر و نقش توسعه‌دهندگی را دارند.

رئیس دانشگاه ملی مهارت افزود: در برنامه هفتم توسعه، توجه به این آموزش‌ها و سهم آنها در آموزش عالی مشهود است.

خسرویان با اعلام اخذ مجوز پارک ملی مهارت و صنایع خلاق از وزارت علوم در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: ما بنا داریم ضرب‌آهنگ برنامه‌های درسی دانشگاهی با نیاز روز صنعت را هماهنگ‌تر کنیم و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت با ایجاد فرصت رویارویی مستقیم اساتید و صنعتگران و کارآفرینان این هماهنگی را وسعت می‌بخشد.

گفتنی است؛ اولین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان واحد استان تهران و پنجمین کنسرسیوم دانشگاه ملی مهارت در کشور، ششم مردادماه ۱۴۰۳ همزمان با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد"، کلیک کنید.