خیزش گرد و خاک و افزایش آلودگی هوای اصفهان/«تب» نصف جهان کم می‌شود

خیزش گرد و خاک و افزایش آلودگی هوای اصفهان/«تب» نصف جهان کم می‌شود

به گزارش EDHA از اصفهان، وزش باد شدید برای عصر امروز و فردا در نواحی شرقی و مرکزی استان اصفهان پیش بینی شده است که این وضعیت موجب خیزش گرد و خاک و افزایش شاخص آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در استان خواهد شد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان احتمال افزایش ابر، رعد و برق و رگبارهای پراکنده محلی در مناطق غربی و شمالی استان اصفهان وجود دارد.

همچنین  روند کاهش دما در استان از امروز آغاز شده و تا روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده همچنان ادامه دارد به نوعی که دمای هوای بیشتر مناطق استان تا بعدازظهر فردا ۲ درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است دمای هوای کلانشهر اصفهان پس از هفته های متمادی تب بیش از ۴۰ درجه، در گرم‌ترین ساعت شبانه روز دیروز به ۳۹ و در خنک‌ترین ساعت به ۲۰ درجه سانتیگراد رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خیزش گرد و خاک و افزایش آلودگی هوای اصفهان/«تب» نصف جهان کم می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خیزش گرد و خاک و افزایش آلودگی هوای اصفهان/«تب» نصف جهان کم می‌شود"، کلیک کنید.