درخواست رسانه دولتی کره شمالی از مردم برای ابراز وفاداری به کیم جونگ اون

درخواست رسانه دولتی کره شمالی از مردم برای ابراز وفاداری به کیم جونگ اون

رسانه‌های کره شمالی خواستار وفاداری مردم به رهبر این کشور در آستانه سالگرد مرگ بنیانگذار این کشور شدند.

به گزارش EDHA، رسانه دولتی کره شمالی امروز (یکشنبه) در آستانه سالگرد مرگ کیم ایل سونگ، بنیانگذار این کشور و در بحبوحه تنش‌ها بر سر آزمایش‌های تسلیحاتی پیونگ‌یانگ و پیمان دفاعی کره شمالی با روسیه، خواستار ابراز وفاداری به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی شد.

روزنامه رودونگ سینمون، در حالی این فراخوان را مطرح کرد که کره شمالی قرار است روز دوشنبه مراسم سی‌امین سالگرد درگذشت کیم ایل سونگ را که از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۹۴ بر کشور حکومت کرد و پدربزرگ حاکم کنونی، کیم جونگ اون است، برگزار کرده و یاد او را گرامی بدارد.

رسانه‌های دولتی کره شمالی از کیم ایل سونگ با عنوان «رهبر بزرگ» یاد می‌کنند.

این روزنامه در سرمقاله روز یک‌شنبه خود مجموعه‌ای از پروژه‌های انجام شده توسط رهبر فعلی را فهرست کرد، ازجمله ساخت مدرسه آموزشی جدید حزب حاکم که آنها را خواسته‌های بنیانگذار فقید می‌نامد.

مدل مو و لباس کیم جونگ اون در اوایل حکومتش شبیه به کیم ایل سونگ بود که ناظران می‌گویند این ظاهر برای حفظ وفاداری مردم و تحکیم قدرت بود.

بنابر گزارش خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی معمولاً در هر پنجمین یا دهمین سالگرد یک رویداد مهم ملی، مراسم بزرگداشتی برگزار می‌کند. این کشور به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ مراسم بزرگداشتی را برای بیستمین و بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت بنیانگذار فقید برگزار کرد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست رسانه دولتی کره شمالی از مردم برای ابراز وفاداری به کیم جونگ اون" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست رسانه دولتی کره شمالی از مردم برای ابراز وفاداری به کیم جونگ اون"، کلیک کنید.