دستورات اژه ای درباره بررسی لو رفتن سوالات آزمون وکالت

رییس قوه قضاییه گفت: به تمامی دستگاه های ذیربط دستگاه قضایی از جمله «پایگاه اطلاع رسانی و اطلاع رسانی»، «دادستان تهران» و «مرکز وکلای دادگستری» دستور می دهم تحقیقات کامل و همه جانبه را انجام دهند. نامه سوال آزمون وکالت و شناسایی و محاکمه هر کسی که در این پرونده مقصر است.

نکات Eigen در بررسی نگارش سوالات آزمون وکالت

EDHA:

رییس قوه قضاییه در رابطه با سوال نامه آزمون وکالت گفت: باید رسیدگی کامل و همه جانبه انجام شود و هرکس در این زمینه مقصر است شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی رییس قوه قضاییه در جلسه امروز دوشنبه (30 اسفند) شورای عالی دادگستری با اشاره به مشکلات مطرح شده در خصوص افشای سوالات آزمون وکالت گفت: روز جمعه در 27 اسفند گفت: ابتدا لازم به ذکر است که مسیولیت برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است نه «فقها، کارشناسان رسمی و مرکز مشاوران دادگستری خانواده». در این راستا اما به تمامی دستگاه های ذیربط دستگاه قضایی اعم از «پایگاه اطلاع رسانی و اطلاع رسانی»، «دادستان تهران» و «مرکز وکلای دادگستری» دستور می دهم رسیدگی کامل و همه جانبه را در این خصوص انجام دهند. در این صورت هر شهروند باید مجرمان را شناسایی و آنها را تحت تعقیب قرار دهد و با هماهنگی و همکاری مرکز عدلی و قضایی موضوع مذکور را برای مردم روشن کند و اجازه ندهید این نوع ابهام در جامعه باقی بماند زیرا مردم اعتماد دریافت می شود صدمات در این مورد باید دقیقاً مشخص شود که افشای سوالات در چه سطحی و در چه حدی بوده و تقصیر یا قصور چه کسی بوده است. حق هیچکس در این زمینه نباید ضایع شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به سکوت و بی کفایتی مجامع بین المللی در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، با اشاره به گزارش کمیسیون بین المللی حقیقت یاب درباره ایران، گفت: امروز هیچکس بحث نمی کند. این حقایق نمی تواند حقیقت این است که “حقوق بشر ابزاری سیاسی است و در نزد قدرتمندان بهانه ای شده است. صهیونیست ها در پنج ماه گذشته بیش از 31000 فلسطینی را در نوار غزه قتل عام کردند و حجم جنایات آنها تا این حد است. وی افزود: این جنایات دیگر در اساسنامه و تعریف دیوان کیفری بین المللی گنجانده نشده است و مصادیق جنایات جنگی، نسل کشی، نوزاد کشی و گرسنگی لزوما مناسب نیستند و باید نمونه جدیدی برای آن ایجاد شود. مفهوم و تعریف اعمال می شود.

رییس کل دادگستری: با تلاش جهاد مردمی، دولت، نیروهای مسلح و نهادهای مختلف، بحران اولیه مربوط به سیل سیستان و بلوچستان برطرف شد، اما کار تمام نشده و شاید وظیفه باشد و از این مرحله به بعد دستگاه قضایی مسیولیت سنگینی دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستورات اژه ای درباره بررسی لو رفتن سوالات آزمون وکالت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستورات اژه ای درباره بررسی لو رفتن سوالات آزمون وکالت"، کلیک کنید.