دستور معاون رئیس جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب

دستور معاون رئیس جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به دستور رئیس این اداره برای پیگیری روند درمان حفاظت محیط زیست به شیراز اعزام شد.

به گزارش EDHA، به دستور شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محب خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست برای بررسی و پیگیری آخرین وضعیت سلامت محیط بان نجات یافته به شیراز اعزام شد. پرونده او

محیب خانی گفت: با توجه به امکانات درمانی بهتر در شهر شیراز، با موافقت پزشکان و خانواده رستگار به شهر شیراز منتقل شد و هم اکنون در بیمارستان مجهز شهر شیراز بستری است. او شب گذشته در بیمارستان بستری شد و امروز به اتاق عمل رفت. او اکنون از اتاق عمل خارج شده و حالش خوب است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در خصوص شکارچیانی که به سمت وی ​​تیراندازی کردند، پرونده نیز در ستاد فرماندهی انتظامی کهگیلوه و بویار احمد در دست بررسی است. در مورد دستگیری این افراد اطلاعات خوبی دریافت شده است و انشاالله به زودی اطلاعات کامل را منتشر خواهیم کرد.

پیش از این شینا انصاری معاون و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تماس تلفنی با رمضان رزگار رئیس حفاظت محیط زیست دینا در تاریخ ششم ثور سال جاری، تیراندازی شکارچیان غیرمجاز در در حاشیه 403 شهر در نتیجه از ناحیه پا مجروح شد. اطلاعاتی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی و درمان محیط بان مجروح در منطقه حفاظت شده کوه دریای گله شیرد ارائه شد.

تکاور رمضان رستاگر 40 ساله، متاهل، دارای سه فرزند و یکی از باتجربه ترین محیط بانان دانا است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور معاون رئیس جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور معاون رئیس جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب"، کلیک کنید.