دستگیری اعضای اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور

دستگیری اعضای اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور

EDHA:

سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تاکید فرماندهی معظم کل قوا برای برخورد جدی با عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر، امسال مواد مخدر فوروارد در اولویت اصلی قرار گرفته است. مبارزه پلیس مبارزه با مواد مخدر به شدت و همه جانبه با گروه های قاچاق مواد مخدر و گروه های مسلح مبارزه می کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از چندین ماه اقدامات گسترده کشفی و امنیتی موفق شدند دو گروه عمده قاچاق مواد مخدر فعال در مرزهای شرقی کشور را شکست دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این دو گروه کشتی های بزرگ مواد مخدر را از افغانستان به صورت مسلحانه به کشور آورده و از طریق بیابان به استان های مرکزی کشور منتقل کردند.

سردار کاکاوند افزود: این شبکه مواد مخدر توسط یک باندباز معروف در استان سیستان و بلوچستان هدایت می شد که سابقه قاچاق مواد مخدر از طریق مرزها به کشور را دارد.

وی گفت: علاوه بر دستگیری سرکرده و 6 عنصر اصلی دیگر این شبکه، 37 نفر مرتبط با این شبکه در چند استان شناسایی و دستگیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در چند مرحله از عملیات پلیسی بیش از پنج تن مواد مخدر شامل تریاک، شیشه، هرویین و کالاهای صنعتی، هفت هزار قبضه سلاح سبک و سنگین و 30 دستگاه خودرو کشف و ضبط شد. متهم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان شناسایی اموال حدود 300 میلیارد دلاری قاچاقچیان گفت: پلیس علاوه بر برخورد جدی با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، همواره در تلاش برای دستگیری عاملان اصلی مواد مخدر است. قاچاق

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اعضای اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اعضای اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور"، کلیک کنید.