دستگیری کلاهبردار سریالی خرید خودرو در شادگان

دستگیری کلاهبردار سریالی خرید خودرو در شادگان

EDHA/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان شادگان از دستگیری جاعل خرید خودرو با قبض جعلی خبر داد.

سید قاسم موسوی کارگردان توضیح داد: پس از انتشار گزارش کلاهبرداری از خرید خودروی سریالی توسط مرد جوانی با فیش های جعلی، به حوزه یازدهم امنیتی شادگان اطلاع داد تا این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش EDHA، به نقل از پلیس، وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از متهمان پرونده مشخص شد وی در یکی از سایت های واسطه اینترنتی خودروی خود را برای فروش آگهی کرده و فردی به وی گفته است. خودرو برای فروش اعلام شد. وی در این پیام و پس از از بین رفتن قیمت، تراکنش خودرو را خاتمه داد و خودرو مبالغ الکترونیکی مبلغ معامله و وکالت نامه را دریافت کرد، در حالی که پول به حساب فروشنده واریز نشده بود.

موسوی تصریح کرد: ماموران تجسس ناحیه 11 پلیس آگاهی شادگان با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در این عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: متهمان به پنج فقره جعل خودروهای مردمی و فروش آنها با ارائه کارت شناسایی جعلی با ادله و مدارک پلیسی اعتراف کردند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم سامانه پیامک حساب بانکی را فعال کنند تا از هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوند و قبل از تحویل کالا از پیامک بودن آن از سوی بانک اطمینان حاصل کنند. شماره بانک است

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری کلاهبردار سریالی خرید خودرو در شادگان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری کلاهبردار سریالی خرید خودرو در شادگان"، کلیک کنید.