دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن

دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن

رئیس سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق 18 ساله در شمال تهران خبر داد.

به گزارش EDHA، سرهنگ قمرت حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از تماس دو نفر از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه توسط دو سارق 18 ساله در خیابان جردن تهران مورد سرقت قرار گرفته اند، تحقیقات درباره این موضوع آغاز شد . ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری این دو نفر در این محل فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده اطلاعاتی مبنی بر هویت دو سارق از اجناس گمشده به دست آمد، گفت: ماموران همچنین اطلاع پیدا کردند که دو نفر از افراد ارعاب قصد داشتند گوشی های موبایل گمشده را به زور از محل جدا کرده و عجله کنند بالا فرار کن

رئیس سوم پلیس تهران افزود: ماموران تیم عملیاتی کلانتری 103 با بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت، در نهایت موفق به شناسایی سارقان شدند. کلیه واحدهای گشت. پس از آن، ماموران انتظامی در کمتر از یک ساعت آخرین قوت توانستند سارق را در محدوده بزرگراه شهید مدرسه دستگیر و شناسایی کنند.

حسنوند گفت: تیم گشت کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شد و گفت: دو نفر از متهمان با مشاهده ماموران موفق به فرار از منطقه شدند و در این مسیر بین پلیس و ماموران درگیری رخ داد. سرانجام پس از تعقیب و گریز کوتاه مدت، با مراقبت های ماموران و اجرای طرح اضطراری، ماموران موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس سوم پلیس Police شهرستان مخنوی درباره تحقیقات از دو سارق دستگیر شده گفت: ماموران در تحقیقات از این دو سارق که حدود هجده سال سن داشتند، دو گوشی موبایل که به تازگی سرقت شده بود، کشف کردند همچنین متهمان نیز به مقر پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند که به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه به همراه دیگری دستگیر شدند.

وی در پایان درباره رسیدگی به پرونده دو متهم دستگیر شده گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جنایت روانه دادسرا شدند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن"، کلیک کنید.