دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟

دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟

EDHA:

حسن توانا روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعت 11:34 شب به مدت 20 دقیقه کلیه ارتباطات ثابت و سیار ایران سلول 1 و ایران سلول 2 به مدت 20 دقیقه قطع شد.

وی در ادامه این اطلاعیه توضیح داد: از آنجایی که شریان اصلی ارتباط تلفن ثابت و سیار و پایداری سیستم های نصب شده در مرکز سلول ایران منوط به پایداری سیستم های نصب شده در مرکز لامرد است، ارتباطات گازوئیل در این شهر به دلیل وجود ژنراتورها، ارتباطات این شهر افزایش یافته است. در زمان قطع برق هیچ وقفه ای در ارتباط وجود ندارد، بیش از یک ساعت باید ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: اما زمانی که برق قطع می شود و دیزل ژنراتور به طور خودکار روشن می شود، یک فاصله 30 ثانیه ای برای تغییر خودکار برق شهر برای برق گازوئیل اعمال می شود و در این مدت کوتاه، برق خط می شود. در حال تکمیل شدن جبران خسارت توسط باتری های موجود ارائه می شود.

توانا در اطلاعیه خود گفت: با توجه به فرسودگی باتری های قدیمی، مجموعه کامل باتری های نسل جدید به مبلغ هفت میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری شد و عملیات تعویض آنها از صبح دیروز بدون باتری برای مدت کوتاهی متوقف شد.

در این اطلاعیه آمده است: در زمان برگشت برق جهت راه اندازی مجدد و دانلود خودکار این زمان قطع مناسب می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟"، کلیک کنید.