دمای هوای همدان تا 6 درجه کاهش می یابد

دمای هوای همدان تا 6 درجه کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری EDHA استان همدان، محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی همدان با ورود سامانه بارشی جدید به استان شاهد بارشهای خوب به ویژه در مناطق جنوبی استان و همچنین وزش باد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها بر اثر بارش شدید باران خبر داد و گفت: فامنین و قهاوند با پانزده درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و رزن و فامنین با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بود.

باقری شکیب یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در 24 ساعت گذشته به ترتیب 15 درجه سانتیگراد بالای صفر و همچنین صفر درجه به ثبت رسیده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای هوای همدان تا 6 درجه کاهش می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای هوای همدان تا 6 درجه کاهش می یابد"، کلیک کنید.