دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند/ امکان تمدید تاریخ اعزام تا پایان خدمت برادر

دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند/ امکان تمدید تاریخ اعزام تا پایان خدمت برادر

اداره وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در صورتی که دو جانباز همزمان به خدمت سربازی بروند; شخص می تواند از تمدید تاریخ تعیین شده تا پایان دوره اجباری خدمت برادر خود استفاده کند.

به گزارش EDHA، موسسه وظیفه عمومی فراه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس ماده 44 قانون وظیفه عمومی، در صورت اعزام همزمان دو برادر به خدمت، چنانچه یکی از برادران در حال خدمت باشد، برادر دیگر، در غیر این صورت می تواند تاریخ ارسال را تا پایان خدمت برادر خود تمدید کند.

مشمول بدون غیبت جهت تمدید تاریخ ثبت نام به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) جهت تمدید تاریخ ثبت نام مراجعه نمایند.

در صورت انتصاب همزمان دو برادر، تاریخ انتصاب آنها دو ماه تمدید می شود و در صورت اعطای گواهی اشتغال به خدمت، می توان آن را تا پایان دوره اجباری خدمت برادر درج کرد. تمدید تاریخ قرار ملاقات برای منافع

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند/ امکان تمدید تاریخ اعزام تا پایان خدمت برادر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند/ امکان تمدید تاریخ اعزام تا پایان خدمت برادر"، کلیک کنید.