رادان به مالزی رفت

رادان به مالزی رفت

EDHA:

سردار احمدرضا رادان که به همراه هییتی به مالزی رفته است در بدو ورود به کوالالامپور پایتخت این کشور مورد استقبال گرم سفیر این کشور قرار گرفت. این سفر با هدف رایزنی در حوزه های مختلف امنیتی انجام شد و در جریان آن با وزیر کشور مالزی نیز دیدار و گفتگو کرد.

رادان در این دیدار با قدردانی از حمایت های بین المللی مالزی از مقامات جمهوری اسلامی ایران، به هدف مهم توسعه دیپلماسی پلیسی و تقویت مشارکت پلیس تهران و کوالالامپور اشاره کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ایران همچنین در خصوص همکاری های مشترک دوجانبه در زمینه های مختلف به ویژه سرعت استرداد مجرمان، آمادگی پلیس ایران برای مبارزه با جرایم سایبری، مواد مخدر و جرایم فرامرزی را بررسی کرد

سیف الدین اسماعیل وزیر کشور مالزی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به فرماندهی کل ارتش این کشور گفت: مالزی آماده دریافت تجربیات پلیس ایران در زمینه آموزش و پرورش به ویژه علوم و فنون نظامی است .

در این دیدار دو طرف بر مبارزه با جرایم سازمان یافته، سایبری، مواد مخدر و تروریسم در چارچوب تفاهم نامه همکاری تاکید کردند.

در ادامه این بازدید سردار رادان رییس دانشکده افسری مالزی به عنوان میهمان ویژه مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از کلاس های آموزشی، مشاهده سرقت شبیه سازی شده و برخورد با پلیس در مرکز شبیه سازی ماموریت، جلسه تعامل ویژه با مسیولان پلیس، بازدید از مرکز آموزش تیراندازی و دعوت از مهمانان به مسابقه دوستانه با میزبان و در نهایت تشویق میهمانان. تشویق حاضران از برنامه دیگر سرار رادان در آکادمی افسران مالزی بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هییت همراه پس از تکمیل برنامه های سفر از پوتراجایا، پایتخت سیاسی و اداری مالزی راهی تهران شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رادان به مالزی رفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رادان به مالزی رفت"، کلیک کنید.